donderdag 12 oktober 2017

Een nieuwe stoel...

Of tenminste een nieuw kleurtje op mijn stoel.Enkele jaren geleden kreeg ik van mijn ouders een oude eetkamerstoel want zij kochten nieuwe en ik kon er wel een gebruiken voor in mijn naaihoekje.

Bijna 3 jaar na datum kreeg hij een laagje verf en een frisse overtrek.Want smaken verschillen en bruin is ook maar saai bruin,hé!

Ik had nog een restje verf over van mijn plinten te verven,ook al meer dan een jaar geleden en nadat ik bij Dietemiet haar laatste blog las over een likje verf op haar keukenstoel kriebelde het bij mij ook om aan de slag te gaan met de verfborstel.

2 lagen had hij nodig om er weer netjes bij te staan.Een overschotje van mijn eerste bomberjack werd gebruikt om de zitting veel mooier te maken.

Het resultaat mag er zijn,al zeg/schrijf ik het zelf.Geen idee waarom ik zo lang gewacht heb om dit te doen.Snel resultaat en goedkoop.



's avonds 
voorbereiding
doen



Gemakkelijker 
om de onderkanten
te doen ;-)


Mooi,hé! 


Te weinig licht.



Klaar om er in
te vliegen!!

Doen jullie dat ook af en toe,iets een likje verf geven,een andere stofje er rond? Het moet niet altijd nieuw zijn, allee dat is tenminste mijn mening.

En dit is trouwens mijn 300 ste bericht! 😀

Groetjes Carla




Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen: