maandag 8 mei 2017

Genaaid!

Letterlijk in mijn geval. Gisteren heb ik mezelf gesneden met het vleesmachine op het werk en heb het moeten laten naaien met 4 draadjes nadat er 2 venijnige spuiten in mijne pink werden geplaatst.Ik heb wel nog eerst mijne schift afgewerkt nadat ik bekomen was!




Nu besef ik pas wat je allemaal met je 2 handen doet!Niet zo leuk maar gelukkig maar tijdelijk.

En ik was net weer zo goed aan het naaien.Voorlopig ligt er dus een onafgewerkte Billie voor de zoon te wachten op zijne zoom ;-) en voor mezelf ben ik bezig aan de Carrie jurk uit de laatste LMV. Daar moet ik nog een sierstiksels geven op het knopenpad en de zoom moet nog gelockt worden en omgezoomd.

Mijn mama heeft mijn jurk mee om er alvast de knopen aan te zetten zodat ik over 10/14 dagen (als ik zolang kan wachten) de afwerking kan doen.Ik had het graag af gehad met Moederdag maar ik zal wat anders uit mijn kleerkast moeten nemen.

Voor de rest doe ik het maar op mijn gemakje want ik zou het niet graag hebben dat de draadjes zouden los komen met alle gevolgen van dien.

Nu even naar de bib wat leeslectuur halen om mijne tijd om te krijgen.En handlettering gaat ook nog om te doen ;-) vermoed ik want het is aan mijn linkse hand en ik ben rechtshandig.



Tof,hé!

Deze maakte ik al een tijdje geleden.Het kaartje kreeg ik van een volger/blogster nadat ik haar verraste met echte post.Altijd fijn om post te krijgen hé!

Alvast voor alle mama's,moeders,moeke's,pleegmama's,plusmama's of hoe je ook genoemd mag worden ene fijne Moederdag!


Groetjes Carla.


Follow my blog with Bloglovin

21 opmerkingen:

  1. Links, dat is een geluk bij een ongeluk ;-) Wat vervelend voor je, zo'n akelig bedrijfsongeval. Ik hoop dat het voorspoedig genezen zal. Ondertussen wens ik je ook rust en leesplezier, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pijn valt goed mee. En ja een beetje vervelend maar er zijn ergere dingen in het leven hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Hopelijk geneest het snel!
    PS: toffe tekst over de chocolade :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai toch, dat is de eerste tijd jezelf wat behelpen. Gelukkig kan je nog letteren. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad,soms gewoon onhandig ;-) en stofjes shoppen lukt ook!!

      Verwijderen
  5. Au! Sterkte ermee! Lastig he als je opeens alles met maar 1 hand kunt doen 😞

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee dat is schrikken zeg. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel zeker dat het schrikken was, ging zo snel! Maar komt goed.

      Verwijderen
  7. Oh lieverd zeg, ik schrik hier vrolijk mee! Gelukkig valt de pijn blijkbaar mee en ben je geen stukjes 'kwijt'. Veel beterschap in ieder geval x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah, nee gelukkig geen stukje eraf. Het is een snee van ongeveer 2 cm in de lengte van mijn pink. Wel redelijk diep. Maar komt goed!

      Verwijderen
  8. Aiaiai, hopelijk herstelt het snel en goed! En voor jou natuurlijk ook een heerlijke moederdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die spuiten zijn inderdaad heel venijnig! Geluk bij een ongeluk dat je met je andere hand nog kan handletteren!! Ik probeer me hier ook toe te zetten binnenkort, heb het boek en fineliners al even in huis. Nu nog tijd zien te vinden!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al aan het werk. Kan de pink nog niet helemaal plooien maar dat komt in orde. Let op met het handletteren, werkt verslavend! 😁

      Verwijderen