maandag 20 maart 2017

Echte post is veel leuker!

Als ik 's avonds bij de tv zit kiest de zoon regelmatig programma's die mij niet zo veel zeggen en dan neem ik mijn stiften en mijn mandala's erbij om toch gezellig bij hem te kunnen blijven zitten.

Vorige week kleurde ik zo enkele postkaarten in die ik enige tijd geleden in de Zeeman kocht.En de eerste 4 gingen vorige week de postbus in.Er liggen er nu weer 2 klaar om verzonden te worden.

Op instagram had ik er al een foto van geplaatst samen met de tekst die ik met handlettering maakte.



Inspiratie op Pinterest!


Postkaarten mandala's

Raar maar waar,in Nederland wordt er nog op zaterdag post verdeeld en Ageeth van de blog Ogenzalf heeft haar kaartje al ontvangen.Van de anderen heb ik nog niets vernomen.

Ben benieuwd naar hun reactie!Het is iets kleins maar toch leuk. Allé dat vind ik toch als ik zomaar post krijg.

Verder maakte ik nog een andere Not another v-shirt voor mezelf in een dun tricotstofje met wat glitter erin.Vandaag draag ik het op een lichte jeans samen met mijn Bernadette vest!


Echt aangenaam om te dragen.Ik heb het patroon wat aangepast omdat ik de vorige versie net iets te breed vond.Nu past het beter vind ik persoonlijk.De v hals is nog niet helemaal perfect maar voor mij goed genoeg.

Verder verfde ik gisteren namiddag mijn Meneer Konijn zwart met bordverf.Op instagram deed creaellen dit ook en ik vond het wel een leuk idee.Hij staat op mijn tafel gezellig te wachten op Pasen!Hij past bij mijn zwart/wit interieur.



Voor


Na

Wat vinden jullie ervan?Ik ben geen fan van pastel kleurtjes in mijn woning.Sommige zullen dit not done vinden maar dat trek ik me niet aan.Als ik het maar mooi vind,dat is voldoende,hé!

Fijne maandag,Carla

Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Ik kreeg vandaag echte post ! <3
    Stuur jij je nieuwe adres naar carla.killens@gmail.com ?
    Je kaartje past mooi bij mijn miniquiltje van de restjes !
    Het konijn is mooier geworden !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat het aangekomen is! En dat het al een mooi plekje heeft gekregen. Ik stuur straks of morgen een mail. X

      Verwijderen
  2. Het zal wel zijn dat echte post veel leuker is <3 Ik hou daar ook enorm van. Leuke kaartjes en mooi gehandletterd! Je bent daar echt goed in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zaterdag is ook een goede dag om post te ontvangen, zeker mooie post uit België ;-) Nogmaals dank Carla!
    Bij ons wordt er op maandag geen post meer bezorgd.
    Krijtbordverf is geweldig, ik smeer het ook overal op. Je konijn vind ik ook mooi zo, ondanks mijn voorkeur voor alle kleuren van de regenboog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! En ja jij bent meer voor vrolijke kleurtjes hè. Iedereen zijn eigen smaak 😉

      Verwijderen
  4. Echte post is altijd leuk, ben er zeker van dat je zo mensen heel gemakkelijk blij kan maken. Leuk ook als het dan nog eens zelfgemaakte kaartjes zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik heb van jou ook al echte post gehad. Het shirt draagt aangenaam en ooit lukt dat prima met de v hals 😉 Mijn konijn past perfect in mijn interieur van zwart en wit met hout.

    BeantwoordenVerwijderen