zaterdag 11 juni 2016

Pin it & make it 23

Als jullie eens een kijkje nemen op Pinterest,blijven jullie dan ook altijd veel langer hangen dan dat je in eerste instantie vermoede?

Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik denk,oh eventjes op Pinterest kijken en eer ik het weet ben ik een uur verder,zoveel moois is daar te zien.

Deze keer eens iets totaal anders dan wat jullie van mij gewoon zijn.

Op mijn bord Servies heb ik verschillende stijlen van serviezen bij elkaar gepind.Vooral witte of licht getinte hebben mijn voorkeur maar af en toe zit er ook iets heel anders bij,fel of donker groen,grijze en zelfs zwarte kommen of borden zitten er tussen.

Ook servies of kommen in keramiek vind ik super mooi maar te duur en te delicaat om te gebruiken,maar kijken mag altijd,hé!


Terwijl ik hier 2 gewone simpele witte serviezen in huis heb.En met een daarvan ging ik vandaag eens aan de slag samen met mijn gsm en wat dingen die ik direct in mijn omgeving te pakken kreeg.


Sommige foto's bewerkte ik onmiddellijke op mijn gsm,andere op mijn pc.Was wel leuk om te doen,bijsnijden of een andere tint gebruiken met deze foto's als resultaat.


 







3 keren de zelfde samenstelling van mijn tas en theezakje in een mini kommetje dat mijn ouders ooit voor me mee brachten uit Frankrijk.Welke foto heeft jullie voorkeur?Moeilijk om te kiezen vind ik maar de middelste vind ik het mooiste.


Wit/zwart en groen,
Ikea kommen.


Omgekeerde
volgorde.


 ;-)


Op een mals
dekentje.


Oh hoe stoer!


Ander aanzicht.

Waar verzamelen jullie pins of foto's van?Of welk voorwerp heb je veel in huis,gewoon omdat je het mooi vindt?Breng je die dan mee van vakantie of uitstapjes of vraag je met gelegenheden iets voor je verzameling?

Mijn foto's stellen niet veel voor als je de foto's op Pinterest of Mr Google ziet maar het ging me vooral om het uitproberen en wat ontspanning.

Voor de rest een super drukke werkweek gehad die er morgen middag op zit.Erna mogen we bij mijn ouders gaan eten omdat het Vaderdag is.

Kommen: Ikea
Servies: Young van uit de Casa
Dekentje: zelf gemaakt
Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Leuk om met foto's te spelen. Van je tas vind ik de middelste ook de mooiste. En die van de kommen met tekst :-)
    Op Pinterest is voor mij teveel te zien. Ik ben fan van vazen, oude uit de jaren 60 en 70 en soms nieuwe. De laatste tijd zoek ik ook mooie bloempotten uit die tijd, want het wordt steeds groener in huis. Ik zoek ze zelf, met name in kringloopwinkels.
    Vieren jullie morgen Vaderdag? Wij volgende week.
    Werk ze morgen en een fijne zondag en Vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke reactie :-) Ja de kringloop winkel is een ideale manier om toffe spullen te kopen hè!

      Verwijderen
  2. Ik ben altijd onder de indruk wat sommigen met foto's kunnen doen, maar zelf ben ik er niet zo goed in en heb ik er ook niet veel geduld voor. Wel leuk wat je gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja sommige kennen er wat van! Ik vond het leuk om te doen :-)

      Verwijderen