maandag 9 mei 2016

Simpele give away

Ik heb het in een ander berichtje al geschreven dat mijn blogje 2 jaar werd en omdat te vieren geef ik iets kleins weg.

Andere blogs doen het tegenwoordig anders,door bijvoorbeeld een date te organiseren,meters stof weg te geven,verschillende pakjes uit te delen maar zulke dingen zie ik niet zitten.

Nu begrijp me niet verkeerd,hé!Een date lijkt me geweldig maar ik ben op dat gebied een bange,nu wil ik dat wel maar als het ooit zo ver zou komen dan moet ik alle mijne moed bij elkaar rapen ... want onbekende ontmoeten is en blijft moeilijk voor me.Terwijl het achteraf vaak beter mee valt dan ik vooraf had kunnen denken.


En stof weg geven dat laat mijn budget niet toe en ene gulle schenker ken ik ook niet ;) 

Daarom iets wat ik zelf gemaakt heb,met heel veel liefde,kan jouw richting uit komen.

De voorwaarden zijn,mijn blog volgen en in een reactie achter laten waarom net jij dat leuke pakketje wil ontvangen.En je moet in België of Nederland wonen.


Als je gewonnen hebt spreken we verder af op welke manier ik het ga verzenden voor diegene die in België wonen.Die in Nederland wonen verzend ik via Kiala punt,is het goedkoopste voor mij.



Zonnebril hoesje
+
An tasje



Binnenkant tasje.

Je kan het An tasje gebruiken om naar een feestje te gaan,je gsm,je pas/rijbewijs en een zakdoek past er net in,het zonnebril hoesje jammer genoeg niet.

Of je gebruikt het An tasje om je make up spulletjes in te doen en vervolgens in je handtas te steken zodat alles netjes bij elkaar blijft.

Succes ermee en ik ben benieuwd hoeveel ermee gaan doen!!

Groetjes Carla.

Follow my blog with Bloglovin

24 opmerkingen:

  1. Ik doe alvast mee!
    Proficiat met je blog verjaardag!
    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is een leuk geschenkje!!

    Het is sowieso mooi, en waarom ik het zou willen winnen? Omdat ik voor mezelf nooit zulke dingen maak.. voor een swapje zou ik dat dan wel doen.. dus moest ik het winnen, zou dat wel super zijn!

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en nog vele jaartjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe je naam erbij,inderdaad voor je zelf maak je zo iets niet zo snel,hé!

      Verwijderen
  3. Dikke proficiat! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh zo tof dat je dit cadeau geeft! Mag ik ook meedoen? want eentje krijgen is nog veel leuker dan er eentje maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk mag dat. Ik ben vereerd dat je het mooi vindt !

      Verwijderen
  5. Proficiat met het tweejarig bloggen! Dat er nog veel schrijfsels mogen volgen :)
    Ik doe mee omdat ik te weinig make uptasjes heb en er steeds voor anderen maak én omdat mijn zonnebril steeds los in de auto/schuif/handtas/... ligt. Het zakje zou hier dus een goede thuis krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goede reden om het naar jou te sturen...naam gaat in het potje bij de anderen ;)

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik zou graag een kansje wagen voor zo'n mooi tasje. Ik heb eigenlijk alleen een grote tas, en zou zo'n klein tasje voor erin goed kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Ik doe graag mee, met dat mooie zonnebril zakje zou mijn dochter heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zal wel dat je dochter het een mooi zakje vindt ;)

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Ik volg je al een tijdje via bloglovin. En als ik zou winnen dan gaan de tasjes mee op vakantie!!
    groetjes, Lila

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je blogverjaardag !! En die tasjes wil ik ook wel winnen, want zoals bij velen komt dat er niet van om zelf te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel. Fijn dat het veel gebruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nogmaals van harte Carla!
    Ik doe gewoon weer mee, al won ik begin vorig jaar al twee mooie etuitjes.
    Wat je nu weggeeft vind ik weer prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hip hip hoera. Waarom meedoen? Omdat cadeautjes krijgen gewoon heel erg leuk is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen