maandag 29 februari 2016

Mini t-shirtje ;-)

Vorige week tijdens de naai samenkomst mocht ik een patroontje overtekenen voor een gemakkelijk en snel klaar t-shirtje van Charlotte,dank je wel daar voor.

Het stofje lag al gewassen klaar,knippen en in elkaar zetten ging vlotjes want op zich heb je niet veel nodig,hé!Zelfs het halsboordje aan zetten ging van de 1ste keer goed.De zoom is niet perfect maar als hij het aan heeft gaat dat niemand zien ;-) 

Zaterdag avond afgegeven,gisteren kreeg ik een smsje dat het paste want daar twijfelde ik een beetje aan,of het jongste neefje zijn hoofd er wel door zou gaan want maatje 92 dat is hier al heel lang geleden.

Op het stoffencircus gisteren heb ik leuk gitarenstof en bijpassend effen zwart gekocht om er een sweater in maat 170 te maken.Hopelijk gaat dat even goed als t-shirtje.



Panda stofje,foto via Google

 

Het eindresultaat,sorry voor
de slecht foto,kunstlicht...


Laatste aankoop,
foto via Google

Ik heb nog een restje van het panda stofje over,misschien maak ik er nog een t- shirtje zonder mouwen van om te kijken of dat ook leuk is want dan is het stofje op gewerkt ipv dat het hier in mijn voorraad blijft liggen.

Groetjes Carla



Follow my blog with Bloglovin

17 opmerkingen:

  1. Leuk! Maat 92 groeit luuk bijna uit, maar vind ik niet meer mini hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zit de dochter in de dames maten en de zoon in maat 170 dus dan is maatje 92 wel klein,hé!

      Verwijderen
  2. Heel tof! Ik gebruikte dat stofje (in een ander kleurtje) ook al en ik blijf er zot van :)

    Dat gitarenstofje vind ik ook erg mooi! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan :-)
    Van Katoen heeft gratis patroontjes voor ondergoed dus een boxershort of hemdje kan je misschien maken van je restje

    https://docs.google.com/a/schippers.eu/file/d/0B01w-McHAu08cEQ1ZXl0NHhydGc/edit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik ga zo meteen eens kijken,thank you!

      Verwijderen
    2. Heb ik jammer genoeg vergeten naadwaarde aan de armen bij te tekenen...te groot daar,eens bekijken of ik het kan oplossen ;)

      Verwijderen
  4. Super leuk resultaat! De gitarenstof is ook echt cool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook,hopelijk valt het eind resultaat ook mee...

      Verwijderen