zondag 14 juni 2015

Verjaardagsslinger maken

Als er eentje jarig is dan is het leuk wanneer je het huis versiert met een zelfgemaakte verjaardagsslinger.

Via Mister Google ga je zeker en vast eentje in jouw smaak vinden die al klaar is om uit te printen zodat je zelf niet moet zoeken,meten en aanpassen in Word of een ander pc programma,waarom moeilijk doen als makkelijk ook kan...


Zelf heb ik er eentje van deze site gevonden,eentje met cupcakes,leuke letters en je kan er ook andere zaken vinden zoals etiketten om op een fles te kleven.

Als je de vertaler gebruikt wijst het zich gemakkelijk uit hoe je het moet afprinten en eventueel opslaat op je pc.

Na het afprinten,mooi uitknippen en bevestigen aan lint,heel gemakkelijk en persoonlijker dan een gekochte maar als je die wil gebruiken,geen probleem,hé!Ik heb er al eens eentje gemaakt,vast gestikt op zig zag lint van bij de Veritas.

Maar ander lint werkt ook vermoed ik,zelf eens uitproberen wat voor jou het gemakkelijkste werkt.

Deze keer heb ik gekozen voor driehoek vlaggetjes met daar op de letters en dit alles gestikt aan een simpel wit lint.

Maar je kan ook vierkanten of rechthoeken nemen of eentje waar zo'n vis staart uitgeknipt is die doet het ook goed voor zulke slingers.




Deze foto komt van het internet.

Hangen jullie ook slingers op als er eentje jarig is?Geven jullie nog verjaardagskaarten of alleen een smsje de dag zelf?En 3 dikke kussen op het feestje?

Omdat ik mee doe aan een verjaardagsswapje waarbij mijn pakje jammer genoeg verloren is gegaan bij de Post ga ik er eentje opnieuw maken en vervolgens met Kiala verzenden om zekerheid te hebben dat het nu wel gaat aankomen.Natuurlijk zit er ook nog iets anders in het pakje maar dat ga ik niet verklappen want ik weet niet of ze hier mee leest en dan is de verrassing er helemaal af,hé!


Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Dat is toevallig. Ik ben bezig een slinger te maken voor de verjaardag van het petekindje van mijn man. Zijn mama wil zo graag slingers voor zijn verjaardag. Mijn is ene in stof. Slingers geven veel gezelligheid vind ik, bij welke gelegenheid dan ook. Wij kussen nog en naar een aantal naasten worden ook kaartjes gestuurd met verjaardagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat het budget voor deze swap beperkt is heb ik er voor gekozen om er eentje uit papier te maken.

      Verwijderen
  2. Ook leuk om te doen,zo'n slinger voor een baby.Ik heb dat ook al gedaan voor de dochter van een nichtje en ze was er super blij mee.En inderdaad de Post ... ja wat moet ik er verder over zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen