zaterdag 31 januari 2015

Mijn doodgewone dingen

Er zijn er nog anderen in blogland die een lijstje hebben gemaakt met voor hen doodgewone maar leuke dingen.

Deze dames gingen me voor:Kelly en Lobke,ook de moeite om eens te gaan kijken naar hun lijstje.




Dit is mijn versie:


* onverwachts een smsje krijgen van de dochter
* een knuffel van de zoon omdat hij die graag geeft
* een vrijdag namiddag:samen met mijn mama en mijn zus eerst boodschappen  doen en dan iets gaan drinken om wat bij te babbelen
* wakker worden zonder wekker
* iets zelfs gemaakt aan doen en er ook nog complimentjes over krijgen
* een leuke wandeling maken,alleen maar nog fijner met leuk gezelschap
* buiten eten,drinken,lezen,genieten in het zonnetje
* samen zijn met mijn kinderen,mijn familie en vriendinnen
* reacties krijgen op mijn blog
* een lekker glaasje frisse witte wijn met een bord pasta en heel veel groenten
* de geur van vers gebakken cake
* een leuk stofje kopen,er iets fijns mee maken en dan nog iemand blij er mee maken
* uren op Pinterest door brengen en daar leuke teksten,ideeën en foto's bij elkaar zoeken
* een praatje maken onderweg of in de winkel met iemand die je lang niet   gezien hebt
* in mijn appartementje zitten en beseffen dat ik het er goed heb.
* en nog zoveel andere zaken maken mij blij.



Groetjes C.
Follow my blog with Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Oooh wat hoop ik ook op een guppie die houdt van knuffelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn allemaal; wat is er toch veel om stil bij te staan en van te genieten!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we mogen meer stil staan bij de kleine dingen in het leven,hé!

      Verwijderen
  3. Zo leuk!! Heel veel dingen om van te genieten! Zeker die momenten koesteren! :)

    Veel liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen