maandag 10 november 2014

Op tijd beginnen.

Er is nog maar of al (het is maar hoe je het bekijkt) 1/3 van november voorbij maar toch ben ik al aan het bedenken wat ik met de feestdagen ga geven aan mijn familie.

Tot nu toe heb ik dit al gemaakt:
Voor de jongste telg heb ik een zeverdoekje gemaakt uit een oud t-shirt van zijn neef.




Leuk,hé!

Voor zijn zus heb ik een soort mapje gemaakt waar ze haar haarspeldjes en elastiekjes in kan doen als ze ergens blijft slapen of gewoon thuis is.


De buitenkant,ga nog iets op flocken denk ik...



En dit is het geworden:bling,bling.


De binnenkant.



Een leuk zelfgemaakt strikje

Het mapje vond ik op Pinterest en de uitleg ervan vond ik handmade-mieke.Volgens hare uitleg is het gemakkelijk te maken.Weeral wat restjes op gewerkt en dat is ook mooi mee genomen.

Het strikje vond ik ook op Pinterest en de Engelstalige uitleg vind je hier en met indien nodig Google vertaler maak je dit strikje in een oogwenk.

Ik had nog een restje liggen van het nep leer dat ik voor de Juliette II gebruikte voor de dochter.

Ben benieuwd naar het nichtje haar reactie,maar het duurt nog even eer het ons familiefeestje is voor de feestdagen.

Nu nog verder zoeken wat ik voor de anderen kan maken of kopen want om iedereen iets zelfs gemaakt te geven weet ik niet of dat haalbaar is en als de krijger daar zo blij mee gaat zijn,dan denk ik vooral aan de jongeren in onze familie ;-)

Als er iemand tips heeft om voor jongens tussen 12 en 21 jaar te maken,laat maar komen,ook voor meisjes van 17 en 20 jaar zoek ik nog iets leuks.

Ben ook terug aan het lezen.Heb dit boek tegenwoordig binnen handbereik liggen om nog bij te leren voor mijn blog,niet dat ik alles wil of ga toepassen wat ze voorstelt of aanraadt,iedereen zijn eigen mening hier over,hé!



Kelly Deriemaeker

Ze heeft zelf ook een blog waar je zeker eens moet/mag gaan kijken.Dan krijg je een betere kijk op de schrijfster naar mijn mening.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. Dit is een tof pakske voor oudere meisjes :
    https://www.noodle-head.com/2014/05/snappy-manicure-wallet-free-pattern.html, voor jongens vind ik het moeilijker; misschien pennenzakjes in de kleuren van hun favoriete sportploeg?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de tip voor de meisjes,een goed idee!Voor de jongens ga ik nog wat verder zoeken...

      Verwijderen
  2. Waterdicht hoesje voor de mobiele telefoon voor noodgevallen. Etui voor school. Zakje voor vieze sportschoenen.
    Voor de jongens gedekte tinten zonder opsmuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tasje en die bling bling scoort altijd bij de meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat verwacht ik ook dat ze het blinkende figuurtje het mooiste vindt ;-)

      Verwijderen
  4. Oeh, zeverdoekje, wat een grandioos idee. Dat moet te doen zijn op een stil avondje.. ergens, binnenkort. (Had 'm trouwens wel in het zwart-gouden stofje verwacht, hihi!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat stofje is niet geschikt voor baby's staat erop,dus hebben we iets anders gekozen,hé!

      Verwijderen
  5. Ja ik wil graag zoveel mogelijk zelf maken en dan moet je op tijd beginnen,hé!Bedankt voor de leuke tips.

    BeantwoordenVerwijderen