zondag 2 november 2014

Leuke cirkelsjaal

Ik had hem al verschillende keren langs zien komen op blogs en ook op Pinterest.

Een leuke cirkelsjaal gemaakt met een warm stofje zoals tricot of fleece met een tof katoentje er aan de andere kant tegenaan.

Of helemaal in het katoen maar ook helemaal in tricot.


Het kriebelde bij me om ook zo eentje te maken.

Vorige week op de Pop Up beurs dus eventjes snel langs deze lanalotta om een stukje imitatiebont te kopen in het mooie donker bruin.

Thuis had ik immers nog een wit met gouden confetti's stof liggen van bij bellelien dat ik op de DIY Fashion Fair kocht dat daar wel bij zou passen.

En eindelijk zit hij in elkaar.Zo mooi,zo zacht en niet te dik rond mijne hals want daar hou ik niet van.

De werkwijze van liesellove gevolgd en inderdaad zoals zij schrijft: poep simpel om dit te maken!!

Zo gaan er nog volgen,snel klaar en instant warmte gevoel ;-)



Schoon,hé!

Ondertussen ben ik ook nog met iets totaal anders bezig waarvan ik nog niet veel kan laten zien.

Hopelijk krijg ik het van de week toonbaar af...wordt vervolgd.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

13 opmerkingen:

  1. Blij dat je iets had aan onze DIY :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb verschillende soorten uitleg bekeken en deze was volgens mij de gemakkelijkste ;-)

      Verwijderen
  2. Heel leuke sjaal! Ziet er heel warm uit, nog niet echt bruikbaar nu dus met dat abnormaal warm weer ;)

    Liefs,
    Miss Pixie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad nog niet nodig maar hij kan maar klaar liggen,hé!

      Verwijderen
  3. Dan raad ik je echt de uitleg van Liesellove aan,heel gemakkelijk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt heel schoon. Nu gaat ge nog beter tegen dat gure weer kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi. Ik krijg er ook zin in om er een te maken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen Tineke,hij is lekker warm en gemakkelijk om te maken.

      Verwijderen