maandag 18 augustus 2014

Restjes verwerken....

Vandaag heb ik nog ritstasjes gemaakt.

Eentje met een stuk jeans uit een oude broek van mezelf,binnenkant met het gekende bloemetjesstof dat ik al eerder gebruikte bij mijn appeltjestas.Je kan er hier nog eens naar gaan kijken.


Het andere met het bloemetjesstof aan de buitenkant en een simpel wit stofje aan de binnenkant.

Beiden tutorials komen van hier want zij geeft goede uitleg.

Het kleinste tasje is niet 100% gelukt,bij de rits is iets mis gegaan maar om dat daarom los te doen zie ik niet zitten,vind dat niet echt nodig.




Buitenkant: oude jeans
Buitenkant + binnenkant: Bij Pauli
Binnenkant wit: Veritas

Het weer is hier de hele dag wisselvallig geweest dus dan kan je toch weinig buiten doen,hé!

Een vriendje van de zoon is hier geweest en morgen mag hij naar daar gaan.

Zo krijgen ze hun vakantie goed om,hé!

De dochter krijgt morgen een vriendin op bezoek die ze vorig jaar tijdens een kamp van Sporta heeft leren kennen.

Elke vakantie die langer dan een week duurt proberen ze af te spreken om samen iets te doen.

Is niet gemakkelijk want wij wonen nogal ver van Leuven af.

Morgen gaan ze gezellig bij babbelen,ze willen films kijken en ze blijft ze mee eten en vervolgens brengen we haar weer naar de trein.

Meer moet dat niet zijn om je kinderen blij te maken: een namiddag met een vriend of vriendin iets doen!

En ik zal mijne tijd ook wel om krijgen hoor.Heb nog een boek liggen waar ik in wil beginnen.

Een bergje strijk ligt ook te wachten om weg gewerkt te worden.

De bakker en de bank staan ook nog op mijn te doen lijstje en wie weet wat ik morgen nog bedenk om te mijne dag te vullen.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden weer! En goed gerecycleerd :-)
    Fijne vakantie nog! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier begint de school weer op 1 september.Succes voor je dochter met haar stage.

    BeantwoordenVerwijderen